Eders Galle

For folkeopplysning og bedrevitenskap. Dog Kun til utvortes bruk

fredag, november 30, 2007

Liste-smiste
Jeje, siden det går mot Jul og greier tenkte jeg å gi dere et julegavetips...i form av at jeg lister opp de 20 mest spilte sangen mine i iTunes. Det gir overhodet ingen pekepinn på hva jeg hører mest på for tida, da jeg stort sett hører på iPod'n (jeg får ikke penger for å reklamere for Apple-produkter, men skulle gjerne fått det...kremt!). Har ikke sett så nøye på lista så hva enn som står spilt mest må jeg bare ta følgene av og skrive opp. Anyways, her er mine 20 mest spilte sanger;

1. As I Lay Dying - Collision
2. Lamb of God - Laid to rest
3. Lamb of God - What I've become
4. As I Lay Dying - Falling upon deaf ears
5. Amon Amarth - Death in fire
6. As I Lay Dying - 94 Hours
7. The Aller Værste - Søster, søster
8. In Flames - Colony
9. Lamb of God - Ruin
10. Lamb of God - Now you got something to die for
11. DJ Despot - Stalin
12. The Agony Scene - Shotgun wedding
13. As I Lay Dying - A Thousand Steps
14. As I Lay Dying - The Beginning
15. As I Lay Dying - The Pain of Seperation
16. Modest Mouse - Float On
17. As I Lay Dying - Behind me lies another fallen soldier
18. Dredg - Hungover on a thusday
19. The Agony Scene - Eyes sewn shut
20. Trivium - Washing away me in the tides

Okey, siden det ikke var så fryktelig spennende...ganske mange sanger fra As I Lay Dying...tar jeg en annen vri og ramser opp de 20 siste spilte sangene....blir kanskje morsommere?

1. Unearth - Zombie Autopilot
2. DJ Despot - Stalin
3. The Sword - Freya
4. Green Jelly - House my teenage rave
5. Chris Cornell - Follow my way
6. Jimi Hendrix - All along the watchtower
7. Turbonegro - Zllion Dollar Sadist
8. Municipal Waste - Guilty of being tight
9. Hayseed Diexie - My best friends girlfriend
10. JohnDoe - Kjøtere
11. Tom Waits - Dog Door
12. Foo Fighters - Oh, George
13. BloodHoundGang - Ralph Wiggum
14. Jokke & Valentinerne - Trygge Oslo
15. Arthur Smith - Guitar Boogie
16. JohnDoe - Nattskift
17. Katatonia - Sulfur
18. Nomeansno - Predators
19. Interpol - Evil
20. Soundgarden - Outshined


Haha, ja det var andre boller sa bur'ra!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden